Neler yeni
Presta-TR

Forumumza kayıt olarak hem destek alabilir hem de destek verebilirsiniz!

Şimdiden aramıza hoş geldiniz.

Admine ulaşamıyorum

ademkirmaci

Yeni Üye
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Merhaba sitede en yeni benim sanırım forumda kendi sorunum ile ilgili birşey göremedim eğer daha önceden çözülmüş bir sorunsa şimdiden özür dilerim

Ben başarılı bir şekilde kurulumumu gerçekleştirdim ve arkasından install klasörümü sildim admin klasörümünde ismini değiştirdim. fakat bir türlü sitemin yönetim paneline giriş yapamıyorum. ilk seferinde karşılaştığım sorun şuydu sunucu hatası diyordu sonradan şifrem yanlış diye düşünerek şifremi unuttum yazısından mail adresime yeni şifre istedim fakat o henüz gelmedi şimdi aklımdaki şifrem ile giriş yapmaya çalışıyorum bu seferde yanlış şifre diye uyarı alıyorum bana bu konuda yardımcı olabilirseniz eğer çok memnun olurum.
 
Büyük bir ihtimalle veritabaninizin employee tablosunu kurcaladiniz ve kodlanmi sifreniz karisti veya sifrenizi unuttunuz. Hostinginizdeki sorun nedeni ile mailiniz calismadigi icinde yeni sifre maili alamiyorsunuz.
Daha önce sifresini unutan ama yeni sifre alamayan bir arkadasin sorununu uzaktan baglanti yolu ile su sekilde cözdüm.
1. Veri tabaninizi yedekleyin
2. veri tabanini silin (veri tabaninin yedeklenmis oldugundan emin olun)
3. Yeniden kurulum yapin
3. Kurulum tamamlandiktan sonra veritabaninda employee tablosu hric hepsini silin
4. Yedeklemis oldugunuz veri tabani dosyasindan bir tex editör ile acarak employee tablosunu silin.
5. Employee tablosu silinmis veri tabanini DB'nize iceri aktar ile yükleyin
6. Yeni kurulumda girmis oldugunuz admin mail ve sifresi ile login olun.
Biraz zahmetli bir yol ama baska secenek simdilik aklima gelmiyor
 
zahmetinden öte ben çok çok çok yeni olduğum için özür dilerim ama sölediklerinizin yarısını anlayamadım :( ama basit olarak komple silip tekrar kursam sıfırdan acaba düzelirmi ben ilk kurulumu sitedeki videoyu izleyerek yaptım benim hostingimin bana verdiği plesk panel orda biraz afalladım ama sağolsunlar yardımcı olup hallettiler.
eğer vaktiniz olursa benim bilgisayarıma uzaktan bağlantı deneyebilirmisiniz acaba ?
 
şuanda sistemimi yeniden kurdum kurulumu vs sorunsuz gerçekleştirdim fakat panele girerken giriş bilgilerimden sonra girişe tıkladığımda karşıma şu şekilde bir hata ekranı geliyor.

Sunucu hatası
http://www.isikweb.com/admin312/index.php alınırken web sitesi bir hatayla karşılaştı. http://www.isikweb.com/admin312/index.php bakım için kapatılmış veya yanlış yapılandırılmış olabilir.
Aşağıda bazı önerileri görebilirsiniz:
Bu web sayfasını daha sonra yeniden yükle.
HTTP Hatası 500 (Internal Server Error): Sunucu isteği gerçekleştirmeyi denerken beklenmedik bir koşulla karşılaşıldı.

bunun anlamını bilen varmıdır ? görüldüğü üzere ben admin panelimi admin312 yaptım rakam olması sorun çıkartmaz değilmi ?
 
Kurulum asamasinda kirmizi carpi isaretli uyarilari giderdinizmi. Hata uyarisi vermesine ragmen kuruluma devam edebilirsiniz ancak bu sisteminizde sorunlara neden olabilir. Örnegin safemod ayari
Sitenizde .htaccess yada yazma izni sorunu görünüyor
 
efendim ilk kurulumu yaptığım zaman çarpı işaretleri fazlaca vardı daha sonra hosting şirketime destek talep ettim onlarda sitemi inceleyip gereken bütün ayarları yaptılar hiçbir çarpı işareti kalmadı sonra sölediğim gibi sorunlar oluştu bu sabah herşeyi silip tekrar yaptım kurulumu yine sorunsuz oldu çarpılar yok ama gene panele giremedim :(
 
config/setting.inc.php dosyasından display_errors (on )yapıp tekrar admine girmeyi denermisiniz?
 
setting.inc.php dosyasına baktım fakat dedğiniz gibi bir yazı göremedim. host şirketindende yanıt yok tatile geçtiler haftasonu malum :S

-giriş yaparken bize sorduğu e-mail ilk ayarlarımızı yaptığımız sırada verdiğimiz mail adresimidir?-
 
config.inc.php dede olabilir
 
uzun süreden sonra tekrar foruma dönebildim kendim konuyu açıp takip edemediğim için adminlerden özür dilerim dünden beri uğraşıyorum admin panelimle yeniden fakat bağlanamıyorum hiçbir şekilde

aldığım hata aynen bu şekilde ie8 ile bağlanırken.




--------------------



Web sitesi sayfayı görüntüleyemiyor
HTTP 500
En olası nedenler:
•Web sitesine bakım yapılıyor.
•Web sitesinde programlama hatası var.

Deneyebilecekleriniz:
Sayfayı yenileyin.

Önceki sayfaya geri git.
 
Sitenin önyüzünden sipariş oluşturup sonuna kadar gidebiliyormuusn peki?
 
oda olmuyordu ama dün tekrar giriş yapmayı denedim
sorunsuz bir şekilde girdi ilginç bi şekilde sanırım kendiliğinden düzeldi :S
isikweb.com ürün resimlerim kötü çıkıyor ama oda çözünürlükten kaynaklı sanırım ilginiz için çok teşekkür ederim.
 
kurulum yaparken herhangi bir hatalı birşey varmydı peki?
 
Üst Alt