Neler yeni
Presta-TR

Forumumza kayıt olarak hem destek alabilir hem de destek verebilirsiniz!

Şimdiden aramıza hoş geldiniz.

Ticket sistemi modülü hk.

gulendam

Yeni Üye
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
40
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Kolay gelsin.
Prestashopta bugüne kadar hiç destek modülü görmedim. yani müşterinin ürünüyle ilgili vs. sorularını direk site üzerinden takip edilebilen gelişmiş bir modül yok. Böyle bir modülü bilen varmı.

Not: siparişlerle ilgili olarak siparişleri direk açınca sadece o siparişle ilgili var ama bu yeterli değil.
 
Cvp: Ticket sistemi modülü hk.

Başka negibi özellik arıyorsunuz
 
Cvp: Ticket sistemi modülü hk.

[quote="McDaim" post=9017]Başka negibi özellik arıyorsunuz[/quote]
örneğin yapılan siparişlerle ilgili yazışmalar tek ekran üzerinden takibi. müşterinin istek arzu önerilerinin yine aynı sayfa üzerinden takibi vs.
yani anlayacağınız kayako ticket sitemi gibi bir sitemin prestaya entegre edilmesi gibi birşey.
 
Cvp: Ticket sistemi modülü hk.

Zaten müşteri sipariş ekranında müşteri yazışmaları kısmı var. Buradan direk müşteriniz ile mail yoluyla haberleşebilirsiniz.Ayrıca LiveZilla sistemide kurabilırsini. Modulü vardır Ancak internettede bulabileceğiniz ticket sistem sitenize kurup link verme yoluyla entegre edebilirsiniz. Tabii bunun için biraz kodlarla haşır neşir olmak gerekiyor.
 
Cvp: Ticket sistemi modülü hk.

Kayakoda ne entegre edilecek site üzerinden Ticket diye bir buton ile siteniz.com/ticket klasörüne kurduğunuz kayako ya link verilebilir neler entegre edilecek tam olarak
 
Cvp: Ticket sistemi modülü hk.

[quote="wMaster" post=9023]Kayakoda ne entegre edilecek site üzerinden Ticket diye bir buton ile siteniz.com/ticket klasörüne kurduğunuz kayako ya link verilebilir neler entegre edilecek tam olarak[/quote]
örneğin müşterinin mail kullanıcı adı ve şifresi ile ile otomatik giriş yapılabilmesi gerekiyor. prestanın kendi üzerindeki siparişteki yeterli değil. çünkü hmüşteri herhangi bir ticket yazdığı zaman illaki maile bakmak lazım geliyor.
 
Cvp: Ticket sistemi modülü hk.

Ticket sistemi zaten mail üzerinden çalışır. Yani forum siteleri gibi sayfaya yansımazki. Ozaman ticket sisteminin bir anlamı kalmaz. Zahmet edipte maile bakmak zor geliyorsa ziyaretci defteri türü bir şey kullanın.
 
Cvp: Ticket sistemi modülü hk.

register sınıfına müdahale edilerek register için gelindiğinde aynı anda iki veritabanına kayıt yapılabilir.
 
Cvp: Ticket sistemi modülü hk.

hazır kurulu bir kayako veritabanı mevcutsa incelenebilir
 
Cvp: Ticket sistemi modülü hk.

free bir ticket sisteminin sadece user bölümünü prestanın user bölümüne bağlasak sorunu çözmüş oluruz diye düşünüyorum. müşteri örneğin satış ile ilgili sorunlarını sipariş numarasını ticket sistemine yazarak işlem yapabilir veya prestanın veritabanında o müşteriye ait sipariş no veritabanından çekilerekte yaılabilir ancak bu uzun sürecek bir çalışma gibi.

bu işi presta yönetimi yeni sürümlerde çıkarmaı mümkün değilmi. prestashop.com da matador olan kişiler bunu iletebilir ve bu ihtiyacı dile getirebilir diye düşünüyorum. Bu olunca prestanın ücretli birçok sciptten daha kalieli olacağına inanıyorum.
 
Üst Alt