Presta-TR

Forumumza kayıt olarak hem destek alabilir hem de destek verebilirsiniz!

Şimdiden aramıza hoş geldiniz.

postmix kullanıcısının son içeriği

  1. P

    BU NASIL HATA ?

    MERHABA ARKADAŞLAR DÜN AKŞAM 1,2 KURDUM AMA ADMİN GİRİŞİNDE ŞU HATAYI ALIYORUM KURARKEN KAYDETTİĞİM ŞİFREMLE FELAN GİREMİYORUM. HATA ŞU ; Var 1 Hata 1.Path is not the same between your browser and you server : - Server: admin34/login.php - Browser: \admin34\login.php BU NEDİR ?
  2. P

    KEYWORDS DÜZENLEMESİ

    merhaba arkadaşlar. prestashop'un keywordslerini nasıl düzenliyoruzz ? ben bi türlü değiştiremedim de bilgi verir misiniz ?
  3. P

    Slaytlı Banner v0.9

    Cvp:Slaytlı Banner v0.9 arkadaşlar birisi nasıl sonradan modül kurulur bunu bir anlatsın bu mu yani prestashop türkiye desteği ?
  4. P

    Slaytlı Banner v0.9

    Cvp:Slaytlı Banner v0.9 ARKADAŞLAR BU MODÜLÜN VEYA HERHANGİ BİR MODÜLÜN NASIL YÜKLENECEĞİNİ BİRİSİ ANLATSIN. FTP DEN MODÜL KLASÖRÜNÜN İÇİNE ATTIĞIMIZ ZAMAN MODÜLLERDE GÖRÜNMÜYOR MODEİL EKLE DEDİĞİMİZDE URL İSTİYOR BUNADA ÖRNEK OLARAK http://www.xxxx.com/modules/bannerekleme.rar diye yaptığımız...
Üst Alt